maandag 8 november 2010

Ding 13 / Online kantoorpassingen

En dan heb je mazzel!  Word je door een paar snelle collega's, die zeer voortvarend met '23dingen' bezig zijn, uitgenodigd  om aan een gezamenlijk project te werken via een Googledoc. Bijzondere boekenplanken, dat was het onderwerp, en bijzonder zijn ze!


Handig ook zo'n document om samen aan te werken. Het schijnt dat je, terwijl je er aan werkt, ook nog kunt chatten met de medebewerkers van het document. Ik heb die kans gemist want later hoorde ik dat er een poging was gedaan door 'LaJeunesse'. Jammer, want ik had zo mooi m'n eerste chat-ervaring op kunnen doen. Na wat gegochel met letters is het een leuk document geworden en de boekenplanken zijn prachtig!

Helaas heb ik het opstarten van zo'n document dus nog niet zelf gedaan maar dat dat binnenkort gaat gebeuren lijkt me zeer aannemelijk. Iedereen is hier zo enthousiast over en veel collega's werken er al mee. Vanuit de OR werken we nu ook aan een gezamenlijk document, echt super handig en het voorkomt inderdaad oeverloos heen en weer mailen.

Of we er ook iets mee kunnen naar onze klanten toe...vast wel maar ik kan nu zo niet iets concreets bedenken. Toch denk ik dat er goede opties naar boven komen als je hierover gaat brainstormen.

1 opmerking:

  1. Je kunt binnenkort zelfs op een smartphone Google Docs lezen en bewerken...! Ontzettend handig en gebruiksvriendelijk dus..

    Het Spoor Bijster

    BeantwoordenVerwijderen