dinsdag 5 oktober 2010

Ding 6/7 Flickr

Best wel wat gedaan de afgelopen week; Teksten gelezen, filmpjes bekeken, Flickr bezocht en rondgekeken op de site, een eigen account aangemaakt (Yahoo), wat geëxperimenteerd met het uploaden van foto's en ook gekeken en dingen uitgeprobeerd op sites als Picasa, Google maps e.d.

Als ik dan kijk naar de blogs van collega's en zie wat voor mooie diavoorstellingen, filmpjes en links naar sites e.d. daar op staan dan moet er bij mij nog wel wat gebeuren. Als ik dan ook lees wat voor frustraties en bloed, zweet en tranen het heeft gekost, denk ik op dit moment...laat maar even. Het komt wel goed denk ik, want dat ik wat ga doen met deze foto-sites is zeker.

Voorlopig hou ik het even bij een vakantiefoto van afgelopen zomer. Het is de bibliotheek van Hildesheim (Duitsland).

Ik had gedacht dat ik een diavoorstelling van foto's kon plaatsen die ik gister in Flickr had gezet. Helaas is dat me niet gelukt.

Jammer, ik moet er dus toch nog maar wat extra tijd in gaan steken en ik zal eens wat raad gaan vragen bij verschillende collega's, wellicht hebben ze wat tips voor me.

Toch heeft het zelf ontdekken ook wel iets en als het dàn lukt is het echt kicken.

Hoe ik het ga doen weet ik nog niet...........WORDT VERVOLGD! 

6 opmerkingen:

  1. Leuke foto!En je hebt gelijk, er gaat mega veel tijd inzitten,en wat je ervan gebruikt is de vraag maar super leuk om dit te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, tijd kost het. Maar de ontdekkingen die je gaat doen maken dat meer dan goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit me volledig aan bij wat La Jeunesse en Angelonmychest zeggen!
    Maar even iets anders: wat heb je een leuk blog. Ook dat heb je onder handen genomen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door het zelf (met een klein beetje hulp soms) te ontdekken, blijft het wel langer hangen. Maar ik merk nu al dat je het wel moet blijven doen. Maar onderdelen die je voor privé-doeleinden leuk vindt, blijven ergens heus wel hangen. Het blijft mij nog steeds boeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw blog ziet er ook mooi uit. Je denkt er goed over na. En ja het is waar dat bloggen veel tijd kost. Je wilt veel ontdekken en dat gaat allemaal niet in een split-second. Maar ga vooral zo door. Al doende leer je het het beste.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Seawitch,

    We zullen het volgen en andere zaken wel even samen doornemen. Het schrijven gaat je goed af en het kan geen kwaad de tegenslagen hier uit te storten. Juist de obstakels zijn de beste leermeesters....

    Het Spoor Bijster

    BeantwoordenVerwijderen