dinsdag 28 september 2010

Ding 4/5 - RSS Feeds

Ja hoor........heb ik net mijn hele verhaal van de afgelopen week verteld, wil ik nog een afbeelding invoegen, druk ik op vernieuwen omdat ik een ander plaatje wil......is mijn hele verhaal weg, floep, foetsie, kwijt en nergens meer te vinden. Balen dus!!!

Nou ja nog maar een keer in het kort dan;
De afgelopen week verschillende keren met '23 dingen' bezig geweest. Soms gaat het prima en ik heb me als 'volger' aan enkele collega's toe kunnen voegen maar dan ineens sta ik bij 'Raven' niet als 'volger' maar sta ik daar boven. ??? Wat ik anders gedaan heb weet ik niet en hoe ik het kan herstellen weet ik ook niet. Ik hoop dat onze coach zich er even over wil buigen en het mij kan uitleggen.

Het verhaal over de RSS Feeds was helder en de ondersteundende filmpjes maakten het nog duidelijker. Het aanmelden bij Google Reader was gebeurd voor ik er erg in had, ik zocht naar een button om het installeren te bevestigen en toen bleek het aanklikken van de tab 'reader' al voldoende te zijn. Achteraf stond dat ook wel in de tekst maar ja, achteraf......

Het abonneren  op de verschillende RSS feeds is voor een groot gedeelte gelukt, als eerste had ik die van 'Kennemerwaard' genomen en dat ging goed, vervolgens wilde ik die van de VOB en ondanks dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord had ingevuld stond die er later niet bij, de rest lukte wel en ook het  toevoegen van feeds van collega's ging goed. Ik heb bij de VOB vast iets over het hoofd gezien, ik geef mezelf zo nog een herkansing......wedden dat het lukt!

2 opmerkingen:

  1. Hi Seawitch, dat je bovenaan staat is maar tijdelijk, daarna wordt je gewoon ingevoegd bij andere volgers. Ik heb het niet gezien hoor, je staat er gewoon tussen bij mij. Trouwens je hebt ook een leuk plaatje bij RSS Feeds.. toch wel leuk dit he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker lukt het bij een 2e of 3e poging. Ik denk dat alle bloggers wel vaker dingen over hebben moeten doen omdat het niet in een keer lukte.

    BeantwoordenVerwijderen