maandag 20 september 2010

De kop is eraf....!

Ziezo, de kop is eraf. De eerste dingen zijn gelukt en ik heb het zelf gedaan!!! Als die andere twintig dingen ook zo gaan.... dan valt het niet tegen.

Op dit moment voelt het '23 dingen gebeuren' nog een beetje dubbel, aan de ene kant erg leuk en leerzaam aan de andere kant gaat het me, denk ik, veel tijd en energie kosten. Toch ga ik van het positieve uit en ik hoop dat ik er straks met liefde heel veel tijd in stop omdat ik het zo leuk vind. Op dat moment gaat het me namelijk energie geven in plaats van kosten en wie wil dat nu niet?

Ik moet eerlijk toegeven dat het me tot nu toe meevalt. Bij het doorlezen van de eerste informatie sloeg de angst me om het hart en bij het lezen van technische zaken als 'FTP-path' en 'URL-adres' denk ik al snel 'Gooi maar in m'n petje!' Nu ik dit zo schrijf besef ik dat dat wel eens de reden kan zijn dat ik aan deze cursus ben begonnen......mijn petje is vol! Ik durf het bijna niet te zeggen maar wie weet kan ik straks, als die '23 dingen' achter de rug zijn, op dit gebied nog wel iets aan mijn kinderen leren in plaats van dat ik ze om hulp moet vragen...

Het 'uiterlijk' van mijn weblog is nog niet wat het moet zijn. Ik kom daar nu even niet uit en baal daar eigenlijk best wel van. Ik moet nog maar eens goed gaan kijken naar alle opties en mogelijkheden maar ga in dit stadium natuurlijk geen raad meer vragen...nee echt niet, zelf doen! Ik heb er alle vertrouwen in dat dit gedurende de cursus goed gaat komen en krijg er dan ook steeds meer zin in!!!

8 opmerkingen:

  1. Yes! Mom-empowerment! Dat hoor ik zo vaak terug van deelnemers. Dat ze eindelijk mee kunnen praten en hun kinderen verbaasd doen laten staan van de zaken die zij wel weet en zij (de disgenoten) niet.
    Veel plezier met 23dingen, het is veel maar wel leuk en verslavend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je meedoet Seawitch en je zult zien dat je je kinderen straks versteld laat staan;-)
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Seawitch,

    Doe je dingen op jou manier en dan valt het wel mee. Er komen er ook een aantal waar je doorheen fietst en het gaat steeds makkelijker. Veel suuces met dit ontzettend leuke gebeuren...!

    Het spoor Bijster

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi beginnetje. Laat je niet teveel frustreren door zaken die niet meteen lukken zoals je zou willen. Dat komt echt wel.
    Succes en veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Seawitch, het begin is er in ieder geval! Dat je er dus open voor staat lijkt me het meest belangrijk, we komen er vast wel uit. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Seawitch, Zie dat je een mooi profiel plaatje heb gevonden,Leuk!
    De rest gaat ook vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het begin is er in ieder geval.
    Je zult zien dat je petje steeds leger zal raken.
    Veel plezier de komende weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je zult zeker van je witch-kracht gebruik gaan maken om niet in de zee van al die 23-dingen te verdrinken. Je pikt er gewoon uit wat voor jou leuk of van belang is. Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen